Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2024-03-12 |
タイトル |
|
|
言語 |
ja |
|
タイトル |
小・中・高の連携教育を意識した文学教材の段階的な読み~夏目漱石,芥川龍之介,遠藤周作の例~ |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
アクセス権 |
|
|
アクセス権 |
open access |
|
アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
タイトル(英) |
|
|
|
en |
|
|
Proposal of step-by-step reading of literary materials with an awareness of collaborative education among elementary, junior high, and high schools: Examples of novels by Natsume Soseki, Akutagawa Ryunosuke and Endo Shusaku |
著者 |
宮﨑 尚子
池田 静香
大内 純
|
著者(ヨミ) |
|
|
|
姓名 |
ミヤザキ ナオコ |
|
|
姓名 |
イケダ シズカ |
|
|
姓名 |
オオウチ ジュン |
著者(英) |
|
|
|
姓名 |
MIYAZKI Naoko |
|
|
姓名 |
IKEDA Shizuka |
|
|
姓名 |
OUCHI Jun |
書誌情報 |
茨城大学教育学部紀要(教育科学)
号 73,
p. 1-18,
発行日 2024-01-31
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2434-1312 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AN00016143 |
出版者 |
|
|
出版者 |
茨城大学教育学部 |
出版者(ヨミ) |
|
|
|
イバラキ ダイガク キョウイク ガクブ |
別言語の出版者 |
|
|
|
College of Education, Ibaraki University |